Sendblaster: cel mai bun software pentru e-mail marketing

Ghid pentru o mai buna trimitere a newsletter

Daca o mare parte a mesajelor dvs. de e-mail nu sunt livrate, sunt sanse ca acestea sa fie sterse de filtrele antispam din greseala.
Aici este o lista ajutatoare pe care ar trebui s-o urmati mereu cand create mesaje de e-mail.

 

  • Daca folositi e-mail-uri HTML, includeti o parte text in e-mail, de asemenea, pentru destinatari (si verificatoarele anti-spam), si mentineti acel text cat mai apropiat posibil de copia HTML. Cu cat sunt mai apropiate, cu atat mai putin e-mail-ul dvs. va fi privit ca spam.
  • Mentineti structura mesajului cat mai simpla cu putinta. Evitati formatarea complexa (da, il va face sa arate mai bine, dar il vor primi mai putini persoane).
  • Oferiti o atentie sporita subiectului corespondentei dvs.: nu folositi niciodata semen de exclamatie (!), LITERE MARI, si cuvinte ca “gratuit”, “garantat”, si text decalat (a c e s t a e s t e u n t e x t d e c a l a t)
  • Evitati formule de salut generice ca “Draga Utilizator”; este chiar indicat sa evitati salutul.
  • Daca folositi e-mail-uri HTML, folositi e-mail-uri HTML de o calitate superioara. Nu folositi instrumente care genereaza HTML-uri groaznice (exemplu: MS Word). Aceste lasa semnele in spate (exemplu: etichetele goale) care sunt detectate ca spam, in general. Etichetele nebalansate si etichetele invalide, de asemenea, marcheaza un e-mail ca spam. Daca folositi un titlu, fiti siguri ca acesta este semnificativ — titlurile implicite generate de instrumente HTML sunt adesea folosite ca semne de spam.
  • Nu inserati componente active (javascript, ActiveX, plug-in-uri) in mesajul dvs. Daca aveti nevoiede continut media bogat, doar faceti legatura catre o pagina media bogata de pe site-ul dvs. web.
  • Nu inserati prea multe elemente grafice in mesajul dvs. Cu cat folositi mai putine imagini, cu atat mai bine mesajul va fi expediat cu succes.
  • Nu faceti legatura catre adrese IP: evitati legaturile catre adrese IP (ca 192.168.xxx.xxx) in textul mesajului, e-mail-ul dvs. va fi marcat ca ‘scam’. Faceti legatura catre nume de domeniu reale (ex.: www.domeniu.ext).
  • Evitati atasarea fisierelor; folositi in schimb legaturi catre fisiere hostate pe un server web.
  • Folositi compunerea de e-mail si instrumente de corespondenta care functioneaza corect. E-mail-urile construite bine (tehnic corecte) pot fi usor identificate ca nefiind spam. E-mail-urile cu sectiune MIME care lipseste, care sunt invalide sau care contin identificatori de mesaj ce lipsesc, anteturi de data invalide sau care lipsesc, subiect sau alte anteturi cu unicod lipsa, etc., sunt frecvent marcate ca fiind spam.
  • Evitati codificarea. Nu folositi codificarea text base-64 decat daca este necesara.
  • Nu includeti repudierea ca e-mail-ul dvs. nu este spam. Nu pretindeti respectarea unor criterii legale, in special cele care nu sunt legi in tara dvs. Doar spam-urile necesira pretinderea respectarii: se presupune ca mesajele care nu sunt spam, respecta deja aceste criterii.
  • Folositi un limbaj de conversatie normal, asigurati-va ca nu folositi spatieri excesive si/sau litere mari in subiect.
  • Nu folositi o ortografiere “draguta”, nu spatiati cuvintele, nu folositi lit3r3 sau c@r@ct3r3 ciudate in e-mail-urile dvs.
  • Daca folositi e-mail-uri HTML, nu folositi bug-uri web invizibile pentru a va urmari e-mail-urile. Daca trebuie sa va urmariti e-mail-urile sic and sunt acestea citite, folositi elemente grafice vizibile ca si parte a e-mail-ului dvs., si nu elemente grafice invizibile.
  • Nu includeti subiecte “gratuite” care fac referire la spam. Nu vorbiti despre ceasuri rolex, activitati sexuale sau droguri, sau tratamente, doar daca acele subiecte fac referire directa la e-mail-ul dvs. Si daca o fac, limitati-va e-mail-ul la doar un subiect. Un e-mail care mentioneaza de ceasuri rolex, Viagra, pornografie sau creante, toate intr-un singur e-mail, este foarte posibil sa incalce unele reguli care-l marcheaza ca spam, chiar daca celelalte lucruri sunt clare.
  • Nu folositi instrumente folosite de spam-eri (ex.: spam publicitar).
  • Folositi un server SMTP performant, bine administrat si de incredere. Majoritatea e-mail-urilor nelivrate provin de la servicii SMTP slabe, care deobicei duc spre a fi puse pe lista neagra: asigurati-va ca personalul serviciului SMTP este dispus sa va ajute daca sunteti pusi pe lista neagra din greseala.
  • Asigurati-va ca politica dvs. de confidentialitate, incluzand punerea ei in aplicare, si incluzand informatiile de contact, sunt usor de gasit si specificate in mod clar pe site-ul dvs. Este bine sa includeti aceasta informatie (unde puteti gasi aceasta politica, informatiile de contact), in e-mail-urile dvs. Din nou, persoanele care doresc sa caute daca sunteti un spam-er, se vor uita mai degraba la aceste informatii: acest lucru va va ajuta sa stati departe de listele negre.
  • Fiti atenti unde faceti reclama, si fiti atenti ce fel de reclama transportati. Daca faceti reclama catre companii care trimit spam, domeniile dvs. vor fi marcate ca fiind inrudite cu cele de spam. Daca transportati reclama pentru cei care fac spam, domeniile dvs. vor fi marcate ca fiind inrudite cu cele de spam.
  • Fiti atenti caror domenii/companii le permiteti sa faca reclama in e-mail-urile dvs. (daca exista). Permitand spam-erilor sa faca reclama, e-mail-urile dvs. vor fi marcate de URI-ul unor liste negre. Pe de o alta parte, nu faceti reclama domeniilor dvs. spam-erilor — avand numele dvs. de domeniu listat in spam-urile lor, e-mail-urile dvs. pot fi, de asemenea, marcate de URI-ul unor liste negre.
Sendblaster în lume  |  Clienți mulțumiți  |  Cookies  |  Sitemap  |        
© 2018 sendblaster.ro